понедельник, 9 ноября 2020 г.

Icom IC-7300. Інструкція на російській мові.

Написати це мене спонукала ситуація з тим що цих трансиверів на руках стає все більше, а відсоток людей, що знає англійську на технічному рівні не збільшується. В мережі з'являються негативні коментарі з приводу складності користування ним ( А ось раніше, я на UW3DI... Там лише крутиш регулятор гучності та ручку настройки) і так далі. 

Таке враження, що скоро ми почнемо виготовляти кам'яні молотки і ганятися за мамонтами, які давно повимирали.

Моя власна думка заключається в тому, що ці люди глибоко помиляються, навіть не розуміють і не відчувають глибини своєї омани. Я не перебільшую, адже на протязі трьох років я щодня ним  користуюся. Надзвичайно зручний в роботі. Дуже легко з'єднується з комп'ютерами, що працюють як на Windows так і на Linux. Для цього потрібен лише один звичайний USB кабель. Чудове аудіо, прекрасно працюючі фільтри, панорама. Не просто трансивер, а мрія аматора.

Можливо якимось чином ситуацію врятує ця інструкція , яку переклав з англійської на російську талановитий радіоаматор Олександр Фролов RA2FKD. За це йому дуже велика подяка від радіоаматорської спільноти.

До зустрічі !

73 de UT2YR


Комментариев нет:

Отправить комментарий