понедельник, 13 июля 2020 г.

Mini Whip у виконанні PA0RDT Частина 3.

Тепер я розповім про те, як ця антена виглядає, покажу нутрощі антени, як я зробив заземлення, діелектричну щоглу та як я зачепив антену на неї.

Буферний підсилювач з металевою пластиною знаходиться в середині пластикового циліндру. Дві кришки, що його закривають з обох сторін закріплені з допомогою клею. На нижній кришці, зроблено два невеликих отвори діаметром приблизно 1 мм. для витоку конденсату.



Сама плата має такий вигляд.


Комплект антени складається з підсилювача, інжектора живлення та блока живлення. На фото зображені підсилювач та інжектор поряд з авторучкою для оцінки розмірів.


Інжектор живлення більш крупним планом.


В середині інжектора як і у підсилювачі дуже акуратний монтаж. Навіть при малих розмірах, витравлена друкована плата. Гляньте самі як все чудово зроблено.


Блок живлення - лінійний, а не імпульсний. Важкий в руках.



Антена змонтована на діелектричній щоглі. Щогла вироблена із склопластика. Повна висота щогли складає 10 метрів, але верхнє коліно тонке. тому я закріпив антену на передостаннє. Відповідно, висота підвісу антени складає 8 метрів над землею.

 

Я намагався максимально все "діелектризувати". Як видно з фото, антена прикріплена до щогли з допомогою двох затяжок.

Як відомо з попередньої частини, обов'язково перед вводом кабелю до шеку, екран потрібно заземлити. В загашниках в мене знайшовся шматок алюмінієвої шини. Я її відполірував, наскільки зміг, зробив два отвори і в один з отворів закрутив прохідний bnc роз'єм. Таким чином, екран кабелю буде заземлений.


Заземлення в зборі.



Гайда слухати радіо !

До зустрічі !

В наступній статті буде іти розмова про Wellbrook ALA1530. 

73 ! de UT2YR



Комментариев нет:

Отправить комментарий