среда, 9 августа 2023 г.

MBF-705. Підставка для Icom IC-705.

 

Це короткий опис був написаний 2 лютого 2022 року. Практично півтора року він висів в чернетках. Я й досі не впевнений, що він комусь потрібен, але може таки комусь знадобиться.

Я не зустрів на теренах україномовного інтернету огляду на  підставку до Icom IC-705. Напевне першим поділюся своїми враженнями.

Можна вважати що під новий рік мною був виграний джекпот. Підставка на розпродажі придбалася за половину її реальної вартості - 25 дол. США разом із доставкою (хоча може і в цьому випадку дехто покрутить пальцем біля своєї голови). Посилання, нажаль не надам, тому що лавочка нечуваної щедрості вже зачинилася. Тому немає змісту це робити. На диво, після замовлення я отримав  її протягом двох тижнів. Це плюс в карму Укрпошти. Останнім часом вона мене приємно дивує. 

Вміст посилки виявився таким.

1. Коробка, де це все було зпаковано. На ній є серійний номер та чарівний напис, що гріє душу - Made in Japan.

2. Безпосередньо сама підставка.

3. Документація по її встановленню.


4. Два болтики для кріплення підставки до трансивера.

Підставка зроблена з гарного цупкого пластику. В руках тримати приємно. 

З лівого боку є напис Icom. В підставці є чотири прямокутних заглибини. Туди при з'єднанні підставки з трансивером занурюються гумові ніжки, що приклеєні під 705-м. 

Закріплена приставка не люфтить та не скрипить. Після встановлення уявляє собою ніби одне ціле з трансивером.

Одразу скажу тим, хто має ще оригінальний рюкзак від Icom. З підставкою вам не вдасться закріпити його в ніші, що призначена для трансивера. Перед перекладанням трансивера в рюкзак для його перенесення/перевезення або вилазки в ліс з рюкзаком, підставку обов'язково потрібно буде знімати.  

Я бачив, як аматори виламували шмат ребра жорсткості та свердлили дірку під отвір кріплення трансивера до рюкзака, але мені то не до вподоби.


Її розміри складають

На око це як смартфон з дисплеєм діагоналлю 6.5 дюймів.

Низ підставки виглядає наступним чином. Дві ніжки та поперечка мають гумове покриття. Я спробував покористуватися трансивером з закріпленною підставкою на гладкій та досить слизькій поверхні. Тримається чудово. 

 


Взагалі в такому вигляді він виглядає якось більш круто. Кут нахилу досить зручний для того, щоб крутити ручки та тикати гудзики на передній панелі.


 

 

Купляти чи не купляти - справа кожного власника, але я задоволений, що маю її, хоча коли придбав трансивера то не збирався це робити.

До зустрічі !

73 ! de UT2YR

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий