вторник, 22 марта 2022 г.

ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА !

 


Майже місяць я не міг нічого писати. Я і зараз переконаний що в цей час окрім новин нічого не потрібно писати. Війна в Україні чітко вказала, що все окрім новин в даний час - непотріб.

Всі ті, хто під час війни продовжував "пиляти відоси", розповідати що вони "внє політікі", робити вигляд що нічого не сталося, персонально мною були відправлені за маршрутом російського корабля. Шкода, що коментарі можна видаляти авторам каналів.

А ще мені, як радіоаматору, потрібно було налаштували купу радіостанцій та створити надійну радіомережу для захисту шматочка нашої Батьківщини. 

Кожен свідомий українець робить що може, вміє та знає для збереження Країни та Нації.

24 лютого народилася українська Нація.

24 лютого моєму блогу виповнилося три роки.

Ще ввечері 23 лютого я підготував вітання для самого себе і для вас всіх з приводу днюхи блогу. Це вітання я вже видалив. Воно втратило свою актуальність.

Ранок 24 виявився зовсім не райдужним. Прокинувся біля п'ятої від вибухів. Спочатку  не повірив, думав - мариться, але швидко протверезів і родину заховав в підвалі. Ввімкнув приймач на коротких хвилях а там жах. Досі не можу повірити що все це коїться в цивілізованій Європі. Виходить, що після другої світової ніхто ніяких вірних висновків для себе не зробив.

Три роки тому в мене з'явилося відчуття, що колись станеться щось вкрай погане. Це й було причиною створення блогу. Гляньте мої перші статті що я там писав і що я писав наприкінці 2021 року. 

Я намагався допомогти українцям, ділячись своїм досвідом, вижити в ймовірній ситуації. 

Радіо поза політикою. Коли це чую - на мене це діє як на бика червона ганчірка. Цей вираз старий, гнилий залишок совка, від якого тхне смородом. Нічого не може бути в житті поза політикою. Нічого.  Все настільки взаємопов'язано, що не має можливості відділити мухи від котлет. Особливо дратує, коли це декларують радіоаматори, адже вони як ніхто потрібні країні як спеціалісти по радіозв'язку, як ті хто при потребі швидко зрозуміє як користуватися складними електронними пристроями як промислового так і військового призначення.

Як можна було під час війни з рашистами приймати участь в Russian DX Contest ? А приймали і я знаю хто і не лише я знаю.

Після Перемоги над рашистами я напишу купу статей, як прошивати різні як відомі так і досі не дуже відомі радіостанції, напишу про всілякі антени, експерименти, які ще відкриті дані можна отримати із супутників, може нарешті доперекладу цікаву книгу про дослідження наддовгих хвиль.

Щоб на вас не нападала паніка та розчарування - робіть щось для наближення Перемоги. Жодної секунди не гайте. Женіть від себе негативні думки.

Ми обов'язково переможемо, адже ми - Нація, яку неможливо перемогти.

Все буде УКРАЇНА !

73 ! de UT2YR


3 комментария:

  1. Привіт! Чи можу я отримати вашу електронну пошту або будь-які контактні дані? Я погано розмовляю українською, тому електронна пошта була б чудовою!

    ОтветитьУдалить
  2. Доброго. Ми військовослужбовці зв'язківці. Є кілька питань до вас можливо зможете допомогти terrano7143@gmail.com

    ОтветитьУдалить