пятница, 14 января 2022 г.

Антени КХ та УКХ Нове видання. Розділи 1, 2, 3.


Велика справа новорічні свята. Часу вагон і ще трішки.  Звісно, ввесь цей час я просидів в радіо та інтернеті. Мої постійні читачі запитували чи не знайшов я випадково на теренах нове видання Антен КХ та УКХ Гончаренка. 

Знайшов на святах в електронному вигляді. Тому від сьогодні починаю знайомити читачів мого блогу з розділами цієї книги. Особисто я дочитую її на одному диханні. Загальний об'єм книги становить 750 сторінок і має в собі тринадцять розділів.

Для початку ознайомтеся з 1, 2 та 3 розділами книги. 

Перший розділ

Другий розділ 

Третій розділ

Звісно, після ознайомлення з цим матеріалом, ви мустите його в себе видалити і знайти спосіб як придбати дану книгу ! Авторські права нікуди не ділись. Се ля ві.

До зустрічі !

73! de UT2YR

Комментариев нет:

Отправить комментарий