вторник, 8 июня 2021 г.

ATU-100 Китайський аналог антенного тюнера розробки N7DDC.

 


"У мене є правило: Будь-яке обладнання, яке я купую в Китаї, я відкриваю його і ретельно перевіряю на якість пайки, відсутність компонентів і як річ виглядає в середині." LY2H, Linas Balsys.

Ви вже знаєте, що в мене з'явився Icom IC-705. Але відомо, що в ньому немає антенного тюнера. Є в мене бажання придбати його рідний AH-705, але зараз він відсутній в магазинах, де я купую собі обладнання. 

Тому я вирішив побавитися з цим тюнером. Так нахвалюють його в інтернеті, що захотів сам покрутити, зробити висновки і вам розповісти.  Спробувати, як він уживеться з 705, доки не придбаю його рідний. 

Замовив на Аліекспресі варіант 7х7, тобто до його складу входять 7 індуктивностей та 7 ємностей. Вони працюють по схемі Г-контура. Посилка прийшла досить швидко. Все, як було на фото, повністю відповідає дійсності. 



Було вже в мене декілька неочікуваних ситуацій, тому я, як Лінас, завжди розбираю обладнання, що прийшло з Китаю, ба навіть, якщо я його придбав в Україні, я його теж розбираю. 

Відкрию навіть секрет, що для купи китайчатини, яка придбана мною на Амазоні це правило також застосовується. Раніше так не було. Для американців все йшло вищого сорту і ніколи не було такого, що можна було зустріти такі несподіванки кожного разу.

Анпакінг пристрою показав... 

Барабанний дріб. 

Провідники, що з'єднують ВЧ роз'єми з платою занадто довгі та багатожильні. Потрібно переробити. Шнур, по якому передається живлення теж не дуже добре прокладений, при чому мінусовий іде окремо від плюсового і вони ідуть окремо один від одного через всю плату.  


Спереду все те саме.


Не міг зрозуміти, чого плата не виходить з пазів. Диво інженерної думки вразило. Корпус від плати більший, і вони вирішили зробити склотекстолітові прямокутники зі скругленими краями і з допомогою них закріпити її в корпусі.


Нарешті плату вийняв і ось як все це виглядає без корпусу.


Я думаю, що ви зрозуміли, що флюс не відмитий.



Так що зараз я відмию флюс, приведу по можливості максимум дротів до пуття, виміряю всі елементи на відповідність до схеми і зберу все в корпус для початку тестування. 

Флюс відмитий, елементи перевірені, виправив по можливоості косяки.


Ось так мають виглядати під'єднання до ВЧ роз'ємів.


Тепер можна збирати все в корпус і вмикати вперше. 

Версія прошивки 3.2


Тюнер знаходиться в скинутому положенні.


Тепер тест. Так як тюнер буде використовуватися в польових умовах і переважно QRP, подам 3 Вати на його вхід. Все чудово. Узгодив антену і ще показав ефективність системи після узгодження.


В попередніх версіях програмного забезпечення, тюнер не хотів узгоджувати при потужності на вході менше 10 Ватт. Тут все виправлено.


Тюнер відображає схему включення елементів. В цьому варіанті елементи включені як фільтр низької частоти.


В цьому елементи включені як фільтр високої частоти.


Кнопка Auto - Автоматичний режим роботи пристрою. Крапка, що в червоному кружечку вказує саме на це.


Кнопка Byp - тимчасове від'єднання всіх ємностей та індуктивностей. Риска в кружечку вказує на цей режим.



Інструкцію щодо використання можна скачати цю .

Висновок: Користуватися можна після доведення його до такого стану, в якому він має бути. По можливості все перевіряйте, що придбали. 

До зустрічі.

73 ! de UT2YR

Комментариев нет:

Отправить комментарий