вторник, 23 февраля 2021 г.

Morseduino - 2 в 1. CW декодер та звуковий генератор для телеграфного ключа.

Всім давно відомо, що навички потрібно постійно підтримувати тренуванням, інакше вони втрачаються.  Останнім часом я знаходжуся в пошуку оптимального варіанту підтримки голови в робочому стані щодо прийому та передачі азбуки Морзе. В процесі життя були і АДКМ (може хтось з читачів користувався таким мамонтом), і програмні реалізації такі як  CW Master, CWSpeed,  MorseIt, G4Fon Koch Morse Trainer (до речі моя найулюбленіша програма). 

Сьогодні я продовжу тему апаратних декодерів CW. Але це буде сама-сама версія, такий собі топчик, як висловилася би сучасна молодь. 

Зустрічайте - розробка американського аматора WB7FHC, Warren Churchward під назвою Morseduino. Ознайомитися з цим дивом а також замовити набір для збирання можна тут. Для замовлення заповніть форму на сайті, а найкраще напишіть Баду листа за адресою budd@honorlevel.com 

Напевне пояснювати не потрібно, що я його замовив і на вихідних під звуки працюючого Icom IC-7300, нікуди не поспішаючи, його зібрав. 

Він являє собою декодер, подібний до того, який я зібрав недавно. Так само використовується Atmega 328, LM567, але дисплей більший за розмірами, скетч інший та доданий звуковий генератор, зроблене електронне регулювання резонансною частотою детектора, існує можливість під'єднання динаміка та телеграфного ключа.  

Схема представлена нижче.


 Фото плати.

А тепер фото платки в зборі (Щоправда зібрав декодер повністю), але тим не менш можна розглядіти все розташування деталей.


А ось так він виглядає спереду. Красень.

Для тих, хто полюбляє радіоеротику можна залишитти його в такому вигляді, для естетів ж потрібно його поселити в корпус, приблизно так як зробив це PA1BM.


В мене є ось такий ключ від Р-131. Колись то був мій CW QRP апарат. Цікаві часи були. Працював потужністю 1 Вт. на діапазоні 7 МГц.  


І тепер сів собі у вільний час у шеку та або слухаєш, або піпікаєш. А якщо хтось працює на великій швидкості і не встигаєш все прийняти, то можна і на дисплеї прочитати що передав. Кайф. 

До зустрічі !

73 ! de UT2YR.


Комментариев нет:

Отправить комментарий