воскресенье, 17 января 2021 г.

Легендарний посібник Гарі Хінсона по роботі з DX в FT8 тепер українською !

 

Я впевнений, що більшість фанатів роботи з DX в режимі FT8 до дірок вже зачитали цей посібник. Не обійшло це й мене. І одного вечора, сидівши біля свого улюбленого Icom IC-7300, який тихо виспівував з динаміка звуки далеких станцій, вирішив його перекласти на українську. Сьогодні ви можете ознайомитись з цим посібником, скачавши його за цим посиланням

Тож ідіть, зробіть собі ароматного чаю чи кави, дістаньте свої улюблені печенюхи з полиці, увімкніть настільну лампу і затишними зимовими вечорами прочитайте його до дірок, як колись це зробив я.     

І не забувайте відписатися про ситлістичні та граматичні помилки, які зустріли в документі. Я їх виправлю. Іноді звороти в реченнях, вивертали мій мозок навиворіть. Що тут скажеш - особливості їхньої культури та мови.

Приємного читання !

До зустрічі !

73 de UT2YR.

  

Комментариев нет:

Отправить комментарий