понедельник, 12 октября 2020 г.

Комплект моніторингу літаків від Flightradar24

Історія з FlightAware почалася тоді, коли мені відмовили у безкоштовному наданні обладнання від  Flightradar24 . Аргументом, за яким відмовили, була достатня кількість приймачів для покриття території України. 

Пройшло півроку від моменту, коли в мене вдома почав працювати моніторинг від FlightAware. Відверто кажучи я й забув про подану заявку до flightradar.

Шведи, люди дуже розумні. Територія Молдови, особливо її північ, не покрита належним чином.  Проаналізувавши моє розташування, вони вирішили вбити два зайці. Задовільнити мою заявку та покращити покриття Молдови. 

Мені на пошту прийшов лист від підтримки Flightradar24, в якому вони запитали чи не передумав вельмишановний пан встановити в себе наш приймач. Звісно, я не передумав.

Заповнивши всі необхідні форми, я став чекати обладнання зі Швеції. Далі більшість фото були взяті з інтернету. Вони гарної якості і повністю відповідають тому, що я отримав. Не має змісту конструювати свого ровера, якщо його вже давно виробляють у великій кількості. 

Стандартна картонна коробка з подібним до FlightAware вмістом.


В комплект входить приймач, блок живлення, дві антени (ADS-B та GPS), високочастотний кабель та патчкорд.

ADS-B антена.

 GPS антена

Приймач

 


Фото нутрощів приймача.

Дисплей підключений через spi інтерфейс. Кнопки на даний момент не задіяні.


Плата власної розробки. 

Всім рулить четвертий Циклон.

Коротко про його характеристики.


USB 2.0 та LAN контролер

GPS модуль

Знизу плати заховалася Малина Raspberry Pi Compute Module 3. Вона під`єднана через роз'єм DDR2-SODIMM (роз`єм, куди колись в ноутбуки закладалася DDR2). Оперативка в нього не ставиться. Це лише механічна сумісність. Електричні сигнали на виводах зовсім інші від того що діялося з оперативкою. Цей модуль призначений для вбудовуванння в кастомні пристрої. 

Це практично Raspberry Pi 3. Процесор тут BCM2837.

На цій платі розпаяно 1 Гб DDR2 4 Гб eMMC.

 

Ось так виглядає обладнання. Маю надію, що комусь ця інформація стала в нагоді.

До зустрічі !

73 ! de UT2YR


Комментариев нет:

Отправить комментарий