пятница, 6 декабря 2019 г.

Спочивай з миром.



Вчора ввечері в мене тихо і раптово померла Малина.  Багато чого я не встиг протестити. В планах було розповісти про тренувальні програми по вивченню телеграфу, підняття APRS вузла, Ехолінку, FreeDV, QRSS, ADSB Decoder. Багато цікавих плюшок вже написано аматорами для аматорів.

Спочивай з миром. Ти була для мене приємним відкриттям. Ти дала мені багато в пізнанні альтернативної системи, в рішеннях, що дозволяють використовувати міні ПК в полі, коли при собі лише powerbank та невелике радіо. Погодьтеся, що зараз комп`ютер практично обов`язковий атрибут шеку. Навіть переносного.

Що далі ? А далі збирання коштів на четверту Малину. А доки вони будуть збиратися, для тих кому важко "жити" в Лінуксі, я зберу щось подібне на Віндовсі.

До зустрічі.

73 ! de UT2YR

Комментариев нет:

Отправить комментарий